Nasze IP:  s1.minecraftpolska.pl        Tutaj kupisz konto: VIP, SuperVIP lub Heroes
Wspomóż nasz serwer oraz nasze forum - przekaż darowiznę klikając poniżej:

Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Siemka
01-04-2014, 05:35 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2014 02:50 PM przez Sidikej.)
Uśmiech Siemka
Siemka jestem nowy.mam 12 lat i gram od 5 lat dość dużo znam się na mechanizmach minecraft myślę że gra na tym serwerze będzie udana

Załączone pliki Miniatury

06-27-2015, 02:59 PM
RE: Siemka
Witam całe forum, mam na imię Karol, pochodzę z opolszczyzny. Moje hobby to sport - szczególnie piłka nożna i siatkówka, sportowe samochody oraz od czasu do czasu gry komputerowe.
06-27-2015, 05:35 PM
Witamy nowych graczy

[Obrazek: 2008.jpg]

[Obrazek: 4]
07-15-2015, 12:45 PM
Mam na imię Anna ale wszyscy mówią do mnie Aśka jakoś tak się przyjęło. Mam 25 lat i jestem mieszkanką Warszawy, zostałam tutaj po studiach i jestem z tego bardzo zadowolona. Uwielbiam wieczorne wypady ze znajomymi i czytanie książek w długie zimowe wieczory.
07-27-2015, 07:50 AM
Hej witam wszystkich serdecznie jestem Zyta, mam 29 lat i właśnie dołączyłam do Waszego forum. Uwielbiam sporty ekstremalne , skakałam na buggy, skakałam ze spadochronem , brałam udział w wyścigach samochodowy. Jak widać lubię żyć szybko i spełniać swoje marzenia. Uwielbiam adrenalinę.
07-27-2015, 05:29 PM
Heja Czesia z tej strony. Mieszkam w stolicy I bardzo dobrze sie tutaj czuje. Uwielbiam muzykę , każdy gatunek mam niesamowitą kolekcję płyt, co najlepsze mam nawet kilka fajnych winyli. Często spędzam tez czas na rowerze. No i co najważniejsze uwielbiam spotkania ze znajomymi podczas których możne poznawać nowych ludzi.
08-18-2015, 06:46 PM