Nasze IP:  s1.minecraftpolska.pl        Tutaj kupisz konto: VIP, SuperVIP lub Heroes
Wspomóż nasz serwer oraz nasze forum - przekaż darowiznę klikając poniżej:

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minecraft 1.9.4 - brak połączenia
05-21-2016, 08:50 AM
Minecraft 1.9.4 - brak połączenia
Witam.
Jestem zupełnie zielony w tej grze.
Dopiero zaczynam i od razu pod górkę nawet z wejściem na serwer jakikolwiek.
Z Mojang ściągnąłem najnowszą wersję, próbowałem wbić się na jakikolwiek serwer obsługujący 1.9.4 i lipa.
Powiedzcie co jest nie tak.
Pozdro
05-21-2016, 04:03 PM
RE: Minecraft 1.9.4 - brak połączenia
Twoja wersja jest nie zgodna z wersją serwera

[Obrazek: p8VcIr.jpg]
05-21-2016, 05:13 PM
No chyba napisałem, że wbijam się tylko na serwery 1.9.4
05-21-2016, 06:36 PM
to jak chcesz wbić tylko na takie serwery co mają 1.9.4 to masz pecha bo :
po pierwsze jest ich niewiele większość działa na wersje od 1.8 i niższe wersje 1.9 (np 1.9.2)
po drugie jak chcesz wejść na serwer to musisz wiedzieć na jakiej jest wersji minecrafta a nie co Ty masz ustawione w swojej, która instaluje się automatycznie na taką wersję jaki obecnie jest upgrade z Mohjanga.
Trzeba najpierw ogarnąć trochę luncher i poczytać na forach co nieco a nie jęczeć xD

a moja rada jest taka - przy włączaniu minecrafta masz zakładkę "EDIT PROFILE" (w lewym dolnym rogu) wchodzisz w nią i widzisz w środku tej powiedzmy tabeli zakładkę "USE VERSION" czyli jaką masz obecnie wersję jak rozwiniesz ten pasek możesz zmieniać swoje ustawienia wersji i dostosować się do serwera
aaaa i nie zapomnij po zmianie wersji dać "SAVE PROFILE" bo Ci się inaczej wersja nie zmieni

to Ci chyba powinno ułatwić życie Język
05-21-2016, 06:54 PM
Jednego mnie nauczyłeś, mianowicie zmianę wersji.
Jednak nic to nie daje.
Powiedz dlaczego przy próbie grania w opcji multiplayer scanuje i szuka serwerów bez końca?
Mi jest obojętne na jakiej wersji zagram, tylko zwyczajnie nie mogę się połączyć.